اسیر خیال

منم یه آدمم .... مثله بقیه ....

اسیر خیال

منم یه آدمم .... مثله بقیه ....

روز درختچه کاری ...

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ

عاقا من نمی دونم این مامان بزرگ جونم چی از جون منه بدبخت میخواد 


بابا جان منه بدبخت گناه کردم گفتم برم کمکش 


کم مونده بود سیم کشی های ساختمونو هم بشورم .


تازه اومده چند تا نهال آورده میگه :


این درختچه ها رو بکار تو حیاط ....


گفتم : مامان جونم من چیزی از باغبونی سرم نمیشه .


گفت :از بس که سرت تو اون لب تاپ وامونده اته ....تازه به مامانت میگم اصلا بهم کمک نکردیم 


میبینین تو رو خدا ://///


+بگذریم روز درخت کاری یه به قول مامان جونم درختچه کاری مبارک .^_____________^


funny queen

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
funny queen

نظرات  (۴)

چه مامان بزرگ با حالی 

راستی به بلاگ خوش اومدی 
پاسخ:
mr30 
خواهش میکنم عزیزم.
:)))))
پاسخ:
^__________^
:)
عخی عزیزم خسته نباشی 
پاسخ:
مرسیو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی